vrijdag 21 februari 2014

Nieuwe Header

Ik wilde al heel lang een nieuwe header!
  Maar wat......
  Zo kwam ik bij Chris terecht van Pure made by me.
 Chris maakt zelf headers zo leuk, en dat wilde ik natuurlijk ook. 
Ik heb contact met Chris opgenomen en uitgelegd wat ik leuk vind.
En ik ben super blij met het resultaat.
 Chris Bedankt en je cadeau komt eraan.
                                       
                                                   
 
Nieuwe oorbellen in mijn shop!
 
 
 Ook heeft  Pure made by me een reader gemaakt voor mijn Shop.
 
Bedankt Chris.

2 opmerkingen:

Onlie Mie zei

Deze vind ik nog mooier... het blauwe waarschijnlijk... een beetje mijn lievelingskleur voor het moment.
Je banner is prachtig!
Fijn weekend!

Sandra Verhulst zei

Bedankt altijd leuk om te horen.
Ben er ook heel blij mee.
Jij ook een fijn weekend.
Gr Sandra