dinsdag 14 januari 2014

Uitslag Give Away

                      Hallo lieve dames...Vandaag is het zover ik heb een winnaar getrokken,
                      samen met mijn zoon. De wikkelarmband gaat naar Jenneke  van Maurik.

                      En dan heb ik nog twee kleine troost prijsjes voor Moos en Greet Schelfthout.
                      Dames al jullie je adres naar mij willen mailen komen de cadeautjes
                                                                    jullie kant op.
                      En alle andere dames bedankt voor jullie reactie en lieve woorden.



                                                       Groetjes - Sandra xx -

6 opmerkingen:

Jenneke van Maurik zei

JEMIG WAT GAAF!!!! helemaal blij zeg dank je wel sandra enne greet en moos ook van harte feliesssss ik zal je een een priveetje op FB doen xxx

Moos zei

Owwww wat leuk en lief .... ik werd door Jenneke gewaarschuwd hihihi ... sta op het punt naar mijn werk te gaan (en nu dus met een grote glimlach hahaha). X x x

Greet Schelfthout zei

Wauw ... Super ... Dank je wel!!!
Jenneke en Moos .... Proficiat ...
Wij gaan stralend het nieuwe jaar in!!
DANK JE WEL Sandra!!

Greet Schelfthout zei

Wauw ... Super ... Dank je wel!!
Jenneke en Moos ... Dikke proficiat!
Wij gaan stralend het nieuwe jaar in!!!
Dikke dank je wel Sandra!!!

Freubeline zei

He jammer! Ben te laat! Wat een leuke dingen maak je! Ik ga je volgen!

Greet Schelfthout zei

wat een leuke verrassing zat er vandaag in de brievenbus ...
dank je wel voor de super mooie broche ... ik heb ze me al opgespeld!!
PRACHTIG !!!

Dank je wel!!!

Fijne dag

Greet