woensdag 16 oktober 2013

Hert

                                                 
 En het kleine hertje wilde ik natuurlijk ook!!
 Pompons gemaakt van Zwart/wit garen.
    Ik heb deze week vakantie en heb mijn hobbykamer
opgeruimd was hard nodig.Wat dingen veranderd.
                                     
 
 
Ook die pompon heb ik gemaakt.
En die zwart wit diertjes die heb ik bij de xenos  gekocht.
Vond ze zo leuk.
En de laden kastjes.
Die zijn van de action ik heb de laadjes zelf beplakt met
 decopatch en weer geschuurd.
 
Fijne woensdag.
Groetjes Sandra xxx
 
 

                                                

5 opmerkingen:

De hobby droom zei

Helemaal te gek! Wij wensen je nog een fijne vakantie toe!

Lieve groetjes, De hobby droom

Knutselpret zei

Helemaal leuk dat ladenkastje heb ik ook al bij staan kijken , kijken Hoor Ha ha ik ben nog net niet bezweken .
Hele fijne vakantie !!!
Groetjes Albèrtje

Sandra Verhulst zei

Thanks, ja de verleiding is soms groot. Maar dan blijf ik er maar extra weg.

Dan blijft er niks aan mijn handen plakken. hi hi.

Groetjes Sandra

Ellen van Vuuren zei

telkens als ik op je blog kom smelt ik van de vilten taartjes, zo leuk!
leuk gedecoreerd en hoe kom je aan de hertenkop voor aan de wand ? ERG leuk !!

Moos zei

Owwwwww zeg hert en je hebt mijn aandacht hoor ....... geweldig!!!!!!!!!!!!