zondag 21 juli 2013

Snail Mail

                                                  Snailmailen met Albèrtje
Al op een paar blogs SNAILMAIL langs zien komen maar wat is het precies.
  Hoe werkt het, je schrijft een brief en stopt wat leuke zelfgemaakte dingen erin.
    B.v. papier malletjes stickertjes enz. eigenlijk mag je zelf weten.
          Albèrtje had gereageerd op mijn labels die ik gemaakt heb.
            En wilde graag snailmailen ik zij dat is goed.
             Ik maak wat voor haar zij wat voor mij.
             En dit is het resultaat. Leuk hè.
Neem ook maar eens een kijkje op het blog van
 Albèrtje http://knutselpret.blogspot.nl/
 
Groetjes Sandra 

2 opmerkingen:

Knutselpret zei

Ja is leuk Sandra zit nog na te genieten !!!!

De hobby droom zei

prachtig sandra!!
we zijn gelijk volger geworden.
kom je ook een keertje bij ons langs?

lieve groetjes,de hobby droom.