woensdag 5 juni 2013

Cadeau`s

 Druk bezig met afscheid cadeau`s voor school.
  Alles zelf gemaakt.De smiley stempel vindt ik wel
heel toepasselijk voor school.
   Onze zoon gaat volgend schooljaar naar het
  voorgezet onderwijs. Spannend.
                                           


 
Hier maak ik nog een bloem in van crêpe papier.

 
Doosje beplakt met tape en daar zit een ring in
gemaakt van knopen.

 
Pot versierd met tape en gevuld met lekkere snoepjes.
 
Fijne  zonnige dag.
Liefs Sandra xxx

2 opmerkingen:

marmarel zei

Wat een leuke, fleurige kadootjes! Mijn dochter gaat komend jaar ook naar het voortgezet onderwijs, spannend!

Angelique zei

Ziet er gezellig uit Sandra. Mijn zoon gaat gelukkig naar groep 8, dus nog even geen afscheid nemen op school. Mijn dochter zit inmiddels al op de middelbare school en geloof me, ze gaan enorm veranderen. Maar dat hoort erbij!
Liefs Angelique