zondag 19 mei 2013

Etagère

                                                  





     Het is hier druk en heftig geweest!
          Vandaar dat jullie even niets van mij gehoord en gezien hebben.
                 Maar ik ga de draad weer oppakken want ik vind het zo leuk om te doen.
                  Dit mooi servies en beeldjes zijn van mijn lieve Oma ik heb het geërfd.
                  En er een mooi etagère van gemaakt.Ze is 85 jaar geworden.
                                         
                Ik wens jullie allemaal een fijne Pinksteren met mooi weer.
                                         
                                                       
                       
                                      
                       

4 opmerkingen:

Anneke zei

Leuke étagère, heel mooie verzameling blauw/wit.

Sanne zei

Wat een mooie etagere. Een mooi doel voor dit servies en een prachtig aandenken aan je oma. Ik ga volgende week een etagere maken van Blond-servies. Hopelijk kom je ook naar mijn resultaat kijken.

Liefs Sanne

Esther zei

PRACHTIGGGG Lieve groetjes Esther

Sow Cute! zei

Leuk geworden!