zondag 3 maart 2013

Paasfestival




                                 Ik heb een nieuwe baan bij Pipoos heel leuk past helemaal bij mij.
                                 En nu was mij gevraagd of ik een theemuts wilde maken.
                                 De vogel op de theemuts is een mal van MDesign.
                                 Van de stof die over was heb ik nog twee hartjes gemaakt.
                                 Vindt je dit nou ook leuk kom dan 23 maart naar Pipoos Nijmegen.
                                 Dan is er een Paasfestival van 11:00-16:00.
                                                     
                                                         Fijne Zondag Groetjes Sandra

7 opmerkingen:

hester horden zei

Van harte gefeliess met je baan bij Pippoos..gaaf zeg.
En wat een lief zeg die hartjes♥ en de theemuts, word er helemaal vrolijk van.
Lieve groet Hester
https://www.facebook.com/hester.horden

Ria zei

Wauw Sandra, wat gaaf dat je de baan hebt gekregen, ik wist wel dat er nieuwe aangenomen waren maar niet wie, welke dagen werk je ?? Super echt een baantje voor jou, dan zullen we elkaar zeker regelmatig tegen komen daar !!!Super leuke theemuts heb je gemaakt en die hartjes ♥ ♥ ♥ tot gauw en leifs Ria xxx

creatie's and stuff by jenneke zei

jemig jij hebt een creatieve baan geweldig zeg!!
vind het enorm mooi gemaakt even als je hartjes

lieve groet jenneke

Karien Bruin zei

Geweldig gefeliciteerd met je baan bij Pipoos!
Leuk voor je, daar zul je je creativiteit zeker kwijt kunnen!
En dan die hartjes......helemaal leuk en vrolijk!

Fijne zondag, jammergenoeg is Nijmegen net niet naast de deur, gelukkig is er in Eindhoven ook een Pipoos :-)

Groetjes van Karien
http://www.haakselsvankarien.blogspot.nl

Gerd@ zei

Wat leuk een nieuwe baan ...
Pippoos zegt mij niks ...
Wat is dat voor winkel ?

Groetsss Gerd@

Nicole Maaksels en meer zei

Oei oei, je hebt een gevaarlijk leuke werkplek gevonden! Leuke stofjes, mooie dingen!

Sandra Verhulst zei

Dames bedankt voor jullie lieve reacties.
Groetjes Sandra xxx