woensdag 5 december 2012

Uil van Vilt.

 
                                         Ik wilde al heel lang eens een uil maken van vilt.
                                         Vilt vindt ik zo leuk om mee te werken.
  Het patroon heb ik gebruikt uit het boek van Eline`s
           winter huis daar staan zulke leuke dingen in om te maken.
                                        
                Gisteren met werken heb ik een heel leuk cadeau`tje gekregen.
 Een kaarsen lichtje met mijn naam erop.
Zo leuk ik had het nog nooit gezien.
 Mieke bedankt.


Foto is niet helemaal goed gelukt.
                                   

2 opmerkingen:

Ria zei

dat worden nieuwe foto's want nu kan ik alleen maar zeggen, lijkt wel leuk !!!!!hahahaha

groetjes Ria xxx

Gerd@ zei

Je uiltje is superleuk geworden ... en wat een grappig windlichtje

Groetsssss Gerd@