zaterdag 1 december 2012

Labels van Klei


                           Ik heb witte klei gekocht en die uitgerold op een plaat.
                           Met bak vormpjes heb ik er figuren uitgedrukt.En daarop heb ik
                           een stempel afbeelding gelegd, en voorzichtig aangedrukt.
                           Bijvoorbeeld tekst of een plaatje boom/vogel of kerst afbeeldingen.
                           Ik wilde dit al heel lang maken maar het kwam er steeds niet van.


 
                           Leuk om weg te geven of aan een cadeau te hangen.
 

 
 

 
 

 Groetjes Sandra

                                         


2 opmerkingen:

Gerd@ zei

Erg leuk ...
Ik ga ook eens achter klei aan ...

Fijn weekend ... gr.Gerd@

Liz zei

Wow, that looks very lovely! I often make little gift tags for presents of polymer clay, but never thought of X-mas ornaments. Great idea! Thanks for sharing! Liz

http://howling-liz.blogspot.nl/2012/03/gift-tags.html