vrijdag 23 november 2012

Frambozen Macaron 7




                        
                                          De roze heb ik gehaakt met haaknaald 2,5.
                                          En de zeeblauw met haaknaald 2.
                                          Met haaknaald 2 is hij in de goede grote maar ik vindt
                                          haaknaald 2,5 prettiger haken.
                 
                                                               Groetjes Sandra

2 opmerkingen:

Sask Ia zei

Leuke kleuren! Ik vond hem ook erg leuk om te maken dus denk dat ik ook nog wat felle kleurtjes pak :)
Heb je de macarons bij "Elke dag" ook zien liggen? Ook zulke mooie felle kleuren maar deze zijn beter voor ons!

Groetjes, Saskia

tine zei

leuk in 2 kleuren, ik maak hem zeker ook nog eens in een andere kleur


groetjes,
tine