zondag 4 november 2012

4e Petit Four

                                       
                                                      
 
De 4e Petit Four.
                                  Perzik met chocoladecake en een chocolade bol.

                                  Ik ben wat laat maar hij is er....
                                  Het haken lukte niet.... ik heb het toen maar op gevoel gedaan.
                                  En hij is af maar ik vindt hem niet geweldig komt denk ik dat
                                  hij te groot is.
                                  Licht niet aan jou hoor Grietje want het patroon is goed.
                                                             

4 opmerkingen:

Saskia Middel zei

Ik vind hem leuk geworden! Vooral met dat glitterrandje :) Ik moet #5 ook nog maken maar we hebben nog even de tijd ;)

Groetjes, Saskia

Grietje zei

Ik vind hem zo wel heel kunstig geworden zo.
Er waren veel meer mensen die moeite hadden met deze, ik vind hem goed gelukt hoor.

Groetjes,
Grietje

tine zei

ooh, deze is leuk!

groetjes,
tine

Jeanine zei

Hij is zeker niet slecht!

Groetjes,
Jeanine