zaterdag 20 oktober 2012

Petit Four 3 Munt kwark met biscuit bodem

 
 
Petit Four 3
                                          Het haken is goed gegaan.
                                          Ik heb alleen een andere kleur gebruikt.  
                                          Zalmkleur boven en onderkant crème.
                                          En afgewerkt met brons draad.
 

 
Cupe Cake 1
                                          Die was nog niet helemaal af zag ik.
                                          Heb de slagroom op het cake gehaakt.
                                          En ook een randje brons draad gehaakt.
                      
 
De slag te pakken en hem nog in het rosé gehaakt.

 
                                                                      Petit Four 2
                                        Ik weet nu wat ik anders heb gedaan dan moest.
                                        Ik had het vierkantje in het groen en wit gehaakt.
                                        En die in elkaar gedaan gevuld en vastgezet.
                                        Maar doordat ik Petit Four 3 heb gemaakt weet ik nu
                                        hoe het wel moet.ha ha.
                                        Maar het blijft erg leuk om te doen.

 


9 opmerkingen:

zomooizohip zei

Hoi Sandra,

Leuk blog heb je. Je petit fours zijn erg leuk geworden! Ze zijn ook erg leuk om te maken he?! Tot vrijdag wachten is dan best lang.

Groetjes, Bouwiena

monique zei

Prachtig gedaan joh!
Jij maakt er helemaal een feest van. Het is wel erg leuk om te doen, ik kijk nu al uit naar volgende week.
Groetjes monique

Willy V zei

Hoi, Sandra
Je creaties zijn prachtig.
Groetje Willy

Saskia Middel zei

Wow wat een mooie variatie die derde!
Doe me denken aan een mokka-achtig gebakje, lekker. Ik heb heel saai ongeveer de kleuren van het patroon aangehouden.

groetjes, Saskia

riakaartenencreaties zei

Je petit fourtje is prachtig,leuk het lijkt wel een overheerlijk mokka gebakje.Groetjes ria.

Sandra zei

wat zien ze er leuk uit joh!!

Grietje zei

Ik vind het stuk voor stuk plaatjes!
Ze zijn echt mooi gelukt.

Groetjes,
Grietje

Jeanine zei

Jij maakt er wel echt versierde taartjes van. Mooi!

Groetjes,
Jeanine

Nina89 zei

wow, dit zijn echt bijzonder petit fourtjes! Leuk!!