zondag 9 september 2012

Mijn Hobbykamer

                                         Deze week veel dingen gedaan.....
                                         Aan het haken en vilten Cup Cake`s maken.
                                         Maar die zijn nog niet af.....
                                         En ik heb mijn Hobby kamer is goed opgeruimd en
                                         en wat opnieuw ingedeeld.
                                         Hier heb ik wel wat foto`s van.Ik vindt het altijd leuk
                                         om bij andere te kijken.Dus ik dacht laat ik ook eens
                                         wat foto`s van mijn Hobby kamer laten zien.







                     

1 opmerking:

Ria zei

Wat heb jij een gezellige hobbykamer Sandra, ziet er echt leuk uit. Nog veel gezellige knutsel uurtjes in je honk !!

groetjes Ria xxx