zaterdag 29 september 2012

Bloemen kaarten

  
   
 

    





 




                                               Mooi weer dan krijg je zin om van alles te doen.
                                               Maar ik heb mezelf belooft om vandaag eens lekker
                                               te gaan knutselen.
                                               Ik had al een hele tijd in mijn hoofd, dat ik bloemen
                                               kaarten wilde maken.
                                               Dat heb ik nu dus gedaan. Ik heb voor het eerst gewerkt
                                               met koffie filters en toen de bloemen bewerkt met inkt.
                                               
                                                    
                                                   Fijn weekend Groetjes Sandra

 


2 opmerkingen:

Ria zei

Geweldige bloemenkaartjes zijn het geworden, mooie bloemen gemaakt met koffiefilters.
super leuk !!!

groetjes Ria xxx

Anoniem zei

Hoi Sandra wat heb je wwer een leuke kaarten gemaakt.
En dat met koffiefilter?
Leuk hoor.
Groetjes Ma