donderdag 30 augustus 2012

Verjaardag`s Cup Cake

                                       Vandaag een verjaardag maar om nu alleen
                                        met een gevulde envelop te komen vindt ik niet leuk.
                                        Heb een bordje gekocht met een Cup Cake erop.
                                        En een porseleinen Cup Cake kun je wat in doen.
                                        Samen met mijn zelfgemaakt vilten Cup Cake en
                                        mijn zelfgemaakte kaart leuk toch.






      

4 opmerkingen:

monique zei

Zeker leuk hoor!
Volgens mij zijn er ook vorkjes met cupcakes erop misschien een leuk idee nog.
groetjes monique

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Wat super leuk gemaakt zeg.
En die kleurtjes heerlijk genieten .
Ik wil je een heel fijn en mooi weekend toe wensen.
Lieve groetjes Margarita

Zilly zei

Dat is een heel gaaf setje-Sandra. Heel leuk als cadeau. Het is al mooi genoeg als mensen de moeite nemen om iets voor je te maken. Fijne vrijdag en alvast een leuk weekend toegewenst met hart&ziel door Sil

sandra zei

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Fijn weekend allemaal.
Groetjes Sandra