woensdag 15 augustus 2012

Hippe cupcake

                                           Het is weer even geleden....maar daar ben ik weer.
                                           Mijn moeder heeft het boekje Tea Time aangeschaft.
                                           En ik vindt hem zo leuk dus ik heb hem even geleend.
                                           Ik wilde natuurlijk ook een vilten cup cake maken ha ha.
                                           Dat ben ik dus gaan doen.
                                           De basis van de cake heb ik bruin gemaakt en hij staat
                                           in een papieren cake vorm.
                                           De bloem en blaadjes heb ik uit gestanst met de Double
                                           Do dat gaat heel goed.
                                           Daar kun je niet tegen knippen.
                                           En nog op gepimpt met kraaltjes.
                                           Voor degene die het ook leuk vinden ga maar eens
                                           kijken bij  http://www.mariannedesign.nl kun je een gedeelte
                                           van het boekje zien en de patroontjes uitprinten.




 



                             

    



1 opmerking:

Jolanda zei

Ik zaf je cupcake op de facebookpagina van Marianne design. . . . prachtig gemaakt hoor !