zondag 1 juli 2012

Hollandse Kaart met auto.




                                 Oje kwam er achter dat er nog iemand jarig is.
                                 En daar moest natuurlijk ook een kaartje voor gemaakt worden.
                                 Voor een man vind ik soms wel moeilijk.
                                 Ik had deze kaart de ondergrond al klaar liggen en dacht....
                                 wat kan ik daar mee doen.
                                 Heb de mal van de auto`s en een bootje.Welke ga ik gebruiken.
                                 Ik heb dan toch voor de auto gekozen.
                                 Tegel erbij geplakt met tekst.
                                 De ballonen heb ik uitgeknipt van papier en de randjes
                                 met inkt bewerkt.
                                 En ik vind het resultaat eigenlijk wel leuk geworden.

                             
                            
                                                                     Fijne zondag
                                                                   Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

Gerd@ zei

Het resultaat is zeker leuk ...
mooi papier ook ik geloof dat ik dat ook nog ergens heb liggen ... toch maar eens gaan zoeken ... fijne dag .. groetss Gerd@

Esther zei

Wat een leuke kaart, groetjes Esther.

Zilly zei

Heel leuk-vooral de oude grachtenpandjes in combi met de oude auto-mooi geslaagd-xxx-Sil.