zondag 17 juni 2012

Kaart gemaakt met stempel inkt.

                            Zo lekker weer wat zitten freubelen.
                            Doet een mens goed.
                            Ik heb een kaart gemaakt met een swirl en een bloem gemaakt.
                            Maar het was het nog niet helemaal....
                            heb ik mijn stempel kussentjes gepakt.
                            Die heb ik in allerlei kleuren.
                            En ben ik gewoon op de kaart gaan stempelen randjes
                            aangezet de bloem bewerkt. Ik vindt het eigenlijk wel leuk geworden.  

  
    










      




1 opmerking:

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Hij is echt heel mooi geworden.
Ik vind de kleuren ook echt super.
Een hele fijne Zondag.
Lieve groetjes Margarita