zondag 24 juni 2012

Bedank kaartje

                                   O je nog een kaartje vergeten voor de juf in de klas.
                                   Koop ik morgen drie cadeau zakjes met bloembollen
                                   voor in de tuin.
                                   Dan hebben ze allemaal een leuk aardigheidje gekregen.
                                   Want vrijdag krijgen de kinderen vakantie.

                               
                                Ik heb hier ook weer papier van MD gebruikt en natuurlijk de fiets.
                                Die heb ik gisteren binnengekregen met de post.
                                Samen met de schelpjes.Ballonnetjes gemaakt.Grote bloem erop.
                                Zo leuk om te doen.
                                Fijne zondag allemaal.

3 opmerkingen:

Mariken zei

Nou, jouw kaartje is ok erg leuk geworden, dat zal juf tof vinden!
Groetjes Mariken.

Ria zei

Leuk kaartje Sandra, volgens mij heb je inmiddels ook een stansjes verslaving, net als ik !!!!
Gisteren heb ik zo'n huisjes stans in de hand gehad, maar vond hem nu nog te duur !!

groetjes Ria S.

sandra zei

Ja klopt ik vindt ze zo leuk.
Maar nu stop ik even met kopen ha ha.
Groetjes Sandra