zondag 6 mei 2012

Zwart/wit kaart

                           
                                      Ik heb deze kaart gemaakt in zwart/wit grijs.
                                      De inspiratie komt vandaan bij Made by Claudia
                                      Als je op de link klikt kom je op de blog van Claudia.
                                      Dan kun je zien wat voor moois ze maakt.
                                      De kaart vindt ik zo leuk en ik heb die mallen ook.
                                      Dus ik dacht leuk om een variant in te maken...
                                      Ik hoop dat je het niet erg vindt Claudia.
                                      Wens jullie allemaal nog een fijne zondag.

                    





1 opmerking:

Claudia zei

Hoi Sandra,

Goh, wat een verassing! Ik vind hem errug leuk geworden! Natuurlijk vind ik dat niet erg, ik voel me vereerd ;-) Het is een erg mooie versie zo in zwart wit.

X Claudia