zondag 29 april 2012

Slaapkamer behangen.

     Ik wilde eens wat anders.
     Het was blauw met room.Helemaal op uit gekeken.
     En nu heb ik achter het bed grijs behang van vt wonen moet een brei steek motief.
     En aan de andere kant een bloemen patroon.Alleen hier heb ik pech mee.
     Hij schijnt door grr grrr...heb ik weer.
     Maar ik ben nog niet klaar want er moet nog een wand...
     Maar dat wordt een andere kleur.Een grijs brons kleur behang uit dezelfde serie.
     En dan de aankleding natuurlijk altijd leuk.
     Ik wil een nieuwe ladekast aanschaffen een soort dressoir.
     Waar je lekker veel in kan opbergen en natuurlijk leuke dingen op kunt zetten.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is echt heel leuk geworden.
Ben benieuwd als het helemaal klaar is.

Groetjes Jacomien

behangen zei

Zit er zelf ook over deze kleuren te denken, staat bij jou heel goed, gr Anja