zondag 15 april 2012

Sieraden

Hallo het is wat langer geleden dat jullie iets van mijn gehoord en gezien hebben.
Maar ik heb goede voornemens  ik ga  iedere week
iets nieuws laat zien.
Een leuk stimulans voor mij... en misschien ook voor jullie.
Het begint weer te kriebelen om sieraden te maken.
Daarom wil ik jullie alvast wat van mijn zelfgemaakte sieraden laten zien.
Sommige heb ik in opdracht gemaakt of
gemaakt voor een sieraden party die ik geef.
Fijne zondag.
















 
                                      







                                             
                                                 



                                                   

     




2 opmerkingen:

Esther zei

Ze zijn allemaal PRACHTIG Groetjes Esther.

Ria zei

Nou je bent lekker bezig geweest, Crea Bea !!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt erg mooie sieraden gemaakt Sandra en je paasversiering is ook al zo leuk!!
goed bezig hoor !!

lieve groetjes Ria S.