vrijdag 20 april 2012

Kaart gemaakt

                                          Ik had zin om weer eens wat met de Double Dou
                                          te doen.Ik had wat nieuwe CreatTables gekocht.
                                          En die wil ik natuurlijk uitproberen.
                                          Dit is er een van andere volgen nog...

                                        
                                           Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties.
                                           En wens jullie allemaal een fijn weekend.
                                                              LIEFS SANDRA

2 opmerkingen:

Claudia zei

Hoi Sandra,

Wat een mooi kaartje is het geworden. Leuke cupcake! Ik ben zelf helemaal verslaafd aan m'n double do...

X Claudia

Collie-Collie.com zei

Ik ga toch maar eens opzoeken wat Double Dou is, want je maakt me toch heel nieuwsgierig na dit kaartje.

Groetjes, Collie