zondag 26 februari 2012

Woonkamer Poppenhuis

                                    Ook in de woonkamer heb ik al iets gedaan.
                                    De zogenaamde ikea kast heb ik beplakt met papier.
                                    En die grote rose pot heb ik nieuw gekocht.
                                    En dat kleed op de grond ik dacht dat kan wel het haalt op.
                                    Nu ga ik denk ik beginnen om een bankstel zelf te maken.
                                    Zit te denken aan zo`n grote lounch bank.



                      

2 opmerkingen:

Ria zei

Wauw Sandra, wat ben je lekker bezig met je poppenhuis aankleden, super leuk gedaan.
lekkere frisse kleurtjes heb je gebruikt, doet het altijd goed !!!
nog veel plezier met de loungebank maken !!!

groetjes Ria S.

Judith zei

Wat ziet het er gezellig uit! Leuk!