woensdag 11 januari 2012

Nieuwe vriendin erbij voor de dames.

                                                  Ik ben blij....mijn Blythe is aangekomen.
                                                  Ze is mooi.
                                                  Ik heb kleertjes voor haar gemaakt jurkje,sokken
                                                  muts gehaakt.
                                                  Het andere setje heb ik ook gemaakt.
                                                  Wel een gepriegel hoor ha ha





Kleertjes zijn ook te koop.
Heb je interesse dan mail me gerust.

6 opmerkingen:

Esther zei

Leuke kleertjes heb je gemaakt, groetjes Esther.

Zilly zei

Soul lijkt me een leuke naam. Ik wil ook zo graag een Blythe-met grijze haren!!! Super veel plezier met je geweldige aanschaf-gave kleertjes. Ik ga me vast verkneukelen op de mijne. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

Marion zei

Super leuk!!!

sandra zei

Thanks voor alle jullie lieve reactie`s.
Liefs Sandra

Grietje zei

Mooie dame!

Luna zei

Waar haal je blythes poppen?
ik ben al zoo lang aan het zoeken..