vrijdag 18 november 2011

Poppenhuis

Hallo Lieve Bloggers.
Het is even geleden dat ik iets van me heb laten horen .
Ik ben jullie echt niet vergeten.
Ik heb een huis gekregen van mijn moeder.
Dit was een hobby van mijn ouders samen.
En ik vindt het leuk om als herinnering aan mijn vader dit huis in te richten.
Die dit huis helemaal opgeknapt heeft.
Ik ben de muurtjes een nieuw behangetje aan het geven.
En wat meubeltjes aan het verven.
En ik ga er een moderne inrichting aan geven.
Zelf dingen maken en soms ook iets kopen.
Zo ben ik naar de poppenhuis beurs geweest in Arnhem ,en heb ik wat leuke dingen gekocht.
Onder andere een theeservies pannetjes en doorzichtige schaaltjes, gebakjes.
Ik laat het jullie allemaal nog zien.




6 opmerkingen:

Ria zei

Wauw, wat leuk Sandra, hel veel plezier met het inrichten van je huisje.

Wij hebben voor britt een poppenhuis gemaakt en daar heeft jan ook verschillende meubeltjes voor gemaakt, misschien hebben we de tekeningen nog wel. Uik zal ze eens opzoeken!1

lieve groetjes Ria

Gerd@ zei

Dat lijkt me ontzettend leuk om te doen veel succes ermee .... groetssss Gerd@

Esther zei

Prachtig, ik heb op zolder ook nog ergens een huis staan. Groetjes Esther.

Zilly zei

Waw-gaaf-werk plenty in dat huis van je-ben benieuwd hoe het wordt als het af is. En een mooi ideƩ dat je vader hier een belangrijke rol bij heeft gehad. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

Anoniem zei

Hoi Sandra
Heel erg leuk ,hier kun je je hart aan ophalen.
Maak er iets moois van.

Groetjes Jacomien

Marion zei

Respect!!

Groetjes, en ben erg benieuwd hoe die wordt!!