zondag 27 november 2011

Nieuwe aanwinst

                                           
                                                  Hoe vinden jullie mijn nieuwe aanwinst.
                                                  Ik heb zitten kijken naar een echte blythe maar
                                                  die zijn helaas zo duur.
                                                  Maar wel heel leuk. Toen kwam ik deze tegen.
                                                  Zij kan ook haar ogen van kleur veranderen.
                                                  Zilver roze groen en paars.Nu nog een paar leuke
                                                  kleren aan.Dit jurkje en baret heb ik gemaakt om
                                                  te kijken of het te doen is zo klein.Maar ik vindt het
                                                  wel grappig geworden.Het is echt een kerst outfit geworden.
                                                                 





                                                 
                                                      Ik heb voor haar een jurkje en een baret gemaakt.
                                                   

1 opmerking:

Grietje zei

Mooie outfit heb je gemaakt voor de dame, ik vind haar haren heel grappig. Zeker een aanwinst!

Blythes zijn idd duur. Je kunt ook marktplaats in de gaten houden. Ik heb daar een 2de hands gekocht (Frosty)voor een heel zacht prijsje.