woensdag 5 oktober 2011

Kaarten gemaakt.

                                      Ben zaterdag naar de stad geweest.
                                      Ik had nog cadeau bonnen liggen van mijn verjaardag.
                                      Heb ik mezelf eens lekker verwend met een Double Do Xl.
                                      En die moest natuurlijk zondag uitgeprobeerd worden.
                                      Ik merk wel hoe meer je er mee werkt dat het steeds leuker wordt.
                                      Dit is echt een leuke afleiding.En voor de eerste keer ik vindt het niet slecht.







7 opmerkingen:

Ria zei

Ha die Sandra, wat leuk dat je ook kaartjes aan het maken bent en die machine zul je geen spijt van krijgen.
Je hebt al super leuke kaartjes gemaakt meis, veel freubel plezier !!!!

groetjes Ria

Gerd@ zei

Double do XL ? ? wartaal voor mij is dat een soort van pons dingetje ? stans ? je kaarten zien er zeker al eeeruugg mooi uit hoor ....

Groetsssss Gerd@

Esther zei

Ze zijn erg leuk geworden, groetjes esther.

Pleuntje zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Is het een soort ponsmachine ?
Veel succes ermee en dat je er maar veel moois mee zult maken. groet Petra

monique zei

Ik heb sinds kort ook zo'n apparaat en je komt achter steeds meer dingen, maar deze kaarten zijn ook al mooi hoor!
groetjes monique

Zilly zei

Goedemorgen Sandra-Dank voor je compliment over onze dochter-als ze maar zichzelf blijft! Dan vind ik alles prima. Mooie kaarten heb je gemaakt. Dit vind ik moderne scrap-en spreekt mij meer aan dan je weet wel. Mooi gemaakt. Alvast een goed weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

Anneke zei

Een leuke set kaarten maakte je ermee, mooi!