zondag 18 september 2011

Letterbak in een nieuw jasje

            
     

                                          Letterbak in een nieuw jasje (had er vroeger een hekel aan) ha ha ha
             Deze heb ik op een rommelmarkt gekocht voor 2,50.
             En hem geverfd met witte acryl lak. Behangetje en foto`s ingeplakt.
             Zo kun je een leuke letterbak maken met spulletjes erin die
             waarde voor je hebben en het is dan toch een leuk sieraad op je kamer.
             Mijn zoon is er erg blij mee.

                        
     
                        

5 opmerkingen:

Gerd@ zei

Heel leuk en creatief gedaan hoor kan me voorstellen de je zoon er blij mee is ..

Groetsssss Gerd@

Pleuntje zei

Leuk gedaan zo met die letterbak en ook de lamp is leuk.
groet Petra

Zilly zei

Jeugdsentiment in een nieuw jasje-gaaf-alleen ik zie daar verkeerde stickers. In huize Campschroer is het alléén geel/zwart-Fijne avond-xxx Sil

Gerd@ zei

Ik heb je getagd !!!!

Groetssss Gerd@

Anneke zei

Wat is die mooi geworden, super!!!! Leuke blog heb je! Ik kom nog terug :)