dinsdag 3 mei 2011

Lampenkap bekleed

                                       Ik lees altijd in bed en had een burolampje staan (was niet leuk).
                                       En toen kwam ik bij de kringloop deze lamp tegen.
                                       Maar ik vondt de kap niet leuk(.Was creme en niet schoon).
                                       Ik had nog een stof liggen van de ikea en die heb ik er op gemaakt.
                                       De naden heb ik afgwerkt met sierband.
                                       Ik vind hem zo leuk geworden... ben er helemaal blij mee.
                                      


5 opmerkingen:

Esther zei

Prachtig Groetjes Esther.

jacomien.ben zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
jacomien.ben zei

Erg leuk die lampekap.
De poef is erg gaaf met de spijkerstof.
Leuk bedacht.
Groetjes Jacomien

Nancy zei

Dank je ;-) Alleen is mijn post nu weg.. hoop dat hij nog terugkomt! Leuk, je lampenkap!! Fijn weekend! Groetjes, Nancy

lindevrouw zei

Leuk he, zelf een lampekap bekleden!