zaterdag 9 april 2011

Etui met foto



                                 Deze heb ik voor mijn zoon gemaakt.
                                 Hij heeft zelf het stofje uitgezocht.
                                 Je kunt er potloden indoen of voetbalkaartjes net wat je wilt.
                                 De foto die erop zit heb ik afgedrukt op t-shirt transfer paper en
                                 daarna op het stofje gestreken.
                                 En dit kun je dan ook met eigen foto`s doen.

4 opmerkingen:

Siem zei

Hey Sandra,

Dank je wel voor je bezoekjes aan Siem & Zo, mijn blog. Succes met jouw nieuwe blog. Je maakt leuke dingen.
Leuk dat transferpapier, zal ik ook eens uitproberen.

Fijne zondag nog!

susie zei

Hé Sandra,

prachtige sieraden en leuke creaties gezien op je blog !!

Nog een fijne avond !

Esther zei

Wat een leuke etui heb je gemaakt, je tilda konijn is prachtig. Groetjes Esther.

Saartje Kraal zei

Mooi geworden!
Groetjes van Saartje