dinsdag 26 april 2011

Stof en haakcreaties


                                                                                              






Een leuk paasweekend gehad mooi weer lekker buiten gezeten.
Deze vlinder gekocht maar vindt hem nog wat kaal.
En ik toch aan het haken ben, dacht ik maak er een gehaakte bloem op.
Ik had voor de Pasen wat mooie kleuren glans katoen gekocht van catania.
Het hart is vrij groot heb ik aan een kant met bandjes versiert.
En de andere kant kleine hartje op genaaid.
En de bloemen etui heb ik weer een transfer foto opgemaakt.
En nog wat leuke decoratie erop gemaakt.

2 opmerkingen:

Esther zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt en met zulke leuke stof. Groetjes Esther.

Nancy zei

Ontzettend leuk zeg!! Je haakwerk, maar ook je stoffen hart en de etui, heel leuk!! Groetjes, Nancy