zaterdag 23 april 2011

Poef bekleed.





                                         Ik ben de kamer van mijn zoon aan het veranderen.
                                         Wat leuke gezelige dingen maken voor zijn kamer.
                                         En omdat ik het leuk vind om iets op te knappen dacht ik,
                                         ik ga eens bij de kringloop kijken.
                                         Ik kwam daar onder andere deze poef tegen.
                                      
                                         Ik heb hem bekleed met oude spijkerbroeken van mijn zoon.
                                         Hij gebruikt hem als poef.Kan hij zijn kleding op leggen.



                                          Ik heb vierkante lappen gemaakt van de broeken. 
                                          En daar weer stukken opgnaaid van de broek.  
                                          Die zakjes kun je eventueel echt gebruiken.
                                          Daarna heb ik de vierkante aan elkaar genaaid.
                                          En over de poef heen getrokken.
                                          De onderkant heb ik als laatste erop gedaan,
                                          en met de hand vast genaaid.

   






Geen opmerkingen: