zondag 27 maart 2011

Naai creaties Konijn

                                 Dit leuke konijnen patroon heb ik van mijn moeder.
                                 Die heeft alle boeken van Tilda.
                                 En toen dacht ik die vindt ik wel heel erg leuk.
                                 Die ga ik voor de Pasen maken.Hier krijg je vast het begin te zien....




                                     
                                                      Zo nu de kleertjes nog.Tot later...

11 opmerkingen:

Claire zei

Ziet er allemaal moooooi uit hoor! En ben meteen volger 2! Groetjes, Claire

Esther zei

Hoi Sandra, wat heb je het konijn mooi gemaakt, je andere knuffels zijn ook prachtig. Ik ga je volgen. Fijne week groetjes Esther.

Nardy zei

Leuk konijn heb je gemaakt Sandra! Ik heb mij aangemeld als volger. Groetjes Maud

Homemade by Nancy zei

Hoi Sandra, dank je wel voor de uitnodiging! Wat een leuke blog!! En wat een geweldig konijn!!! Super zeg!! Wat knap!! Ik volg je graag hoor! Groetjes, Nancy

Rosa zei

Rosa..Leuk konijn wat je gemaakt heb

Wordt het een jongen of meisje,haha

Corina zei

Wat leuk, ik ben benieuwd wat voor kleertjes je gaat maken, succes ermee!
Groetjes Corina

Kreatita zei

Leuk konijn is het geworden! Ik word ook volger

Anoniem zei

Hoi hoi,

Bij deze even een bedanktje!!!! Ik heb het konijn ook gemaakt na aanleiding van jou patroon. Onder de pootjes heb ik de stof uit de oren terug laten komen, als loopvlak. Helemaal leuk!!

Bedankt,
Bianca

moederkloek zei

hoe zet je zo iets in elkaar ?
mijn zooontje is helemaal weg van konijntjes.
het zou geweldig zijn moest ik dit voor hem ok kunnen maken

moederkloek zei

zou leuk zijn moest ik dit voor mijn zoontje die overigens dol is op konijnen kunnen maken.
maar ik mis hier een tutorial.
heb geen flauw idee hoe je het in elkaar naait :-(

Sandra Verhulst zei

Hoi



Ik heb dit konijn gemaakt uit een boek van Tilda.

Daar zitten allemaal patronen in o.a. deze konijn.

En uitgeknipt op stof en in elkaar genaaid en opgevuld met vulling.

Als je echt interesse hebt in het patroon dan kunnen we wel een swap doen.

Groetjes Sandra