donderdag 10 maart 2011

Knuffels


 

                             Deze knuffels heb ik de afgelopen dagen gemaakt.
                             Uit het boek van La sardine (Knuffels om te naaien) erg leuk om te doen.
                             Er staan allemaal verschillende dieren in.
                             Je hebt er alleen maar kleine restjes stof voor nodig.

  




                                           Onze cavia Otis wilde ook graag een knuffel ha ha.



Nog wat vilt creaties de rosè heb ik gemaakt,
en de blauwe heeft mijn zoon met hulp van mij gemaakt.







2 opmerkingen:

sandra zei

leuke site mams en ook leuk van otis !!!!!!!

José zei

Hoi Sandra,
Leuk blog! Dank je wel voor je deelname aan mijn give away. Wie ga je bij mij introduceren? Ben benieuwd. :-)
Groetjes
José