zondag 27 maart 2011

Haken

                             Ik heb wol gekocht want ik wilde toch ook weer eens wat haken,
                             Heb leuke wol gekocht bij de zee... en ben daar maar eens mee aan de
                             slag gegaan.Deze vierkantjes zijn er uit gekomen,ik ga er nog meer maken,
                             Wat het gaat worden weet ik nog niet een kussen misschien of een deken..!



                                    Een amigurumi boekje gekocht en ook maar eens proberen,
                                    om beestje te gaan haken.
                                    Ik ben al verschillende blog tegengekomen waar hele leuke creaties op staan.


Hij is geloof ik wel aardig gelukt.
Alleen ga ik hem nog wat op pimpen.

Dit moet een kikker worden....

2 opmerkingen:

Maaike zei

Hoi Sandra, wat een prachtige haaksels heb je gemaakt! Heel mooi die zachte kleuren.
En dankjewel voor je leuke reactie op creJJtion, veel plezier in blogland.
liefs van Maaike

lindevrouw zei

hoi sandra je amigurumi poppetjes is goed gelukt!
ziet er erg leuk uit!wat ga je van je granny square's maken? Ben er ook mee bezig.... groetjes Joke